اخبار خمام
نوشته شده توسط : nima va reza

ساخت بیش از 600 مسکن مهر در خمام و کیاشهر گیلان آغاز شد .

سرقت بانک در خمام

شنیده ها حاکی است ساعت 11 امروز پنجشنبه جوانی حدودا بیست و هفت هشت ساله وارد بانک ملی شعبه خمام شده و مدتی را در میان کارمندان بانک به چرخش پرداخته و سپس بیست میلیون تومان پول را به برداشته و بیرون رفته است شنیده ها حاکی از ثبت شدن رفتار و حرکات و چهره فرد مذکور توسط دوربین های بانک است که وی را فردی سبزه رو با موی بلند نشان داده است.
 البته هنوز منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است.
 

 

دیدار اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه خمام با

حضرت آیت ا... قربانی

ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 24 / 10 / 88 اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه خمام که رتبه سوم برتر شورا را در استان کسب نموده بودند با آیت الله قربانی نماینده  ولی فقیه در گیلان ، آقای نجف زاده رئیس سازمان آموزش و پرورش ، آقایان رضوانی و هاشمی نیا معاونین استانداری گیلان و سایر مسولین استان دیدار کردند .

در این جلسه آیت الله قربانی فرمودند : هر جامعه ای که آموزش و پرورش قوی و توانمند داشته باشد می تواند روی پای خود بایستد ، آقای نجف زاده نیز اعلام کردند : در دهه فجر امسال تمام مدارس مقطع ابتدائی به ویدئو پروجکشن تجهیز خواهد شد .

در پایان جلسه به اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه کلاچای ، شهرستان سیاهکل و منطقه خمام لوحه تقدیر و هدایایی اهدا گردید .

 

 

اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه خمام :

1.  حاج آقا عاشوری            امام جمعه

2. علی احمدی                    بخشدار

3. میرمهدی مهدیزاده          رئیس اداره آموزش و پرورش

4. سید تقی موسوی             شهردار

5.دکتر فاطمه حق شناس     رئیس شبکه بهداشت

6. نادر یوسفی                      رئیس شورای بخش

7. سید حسین دریا بکی         معاون پرورشی و تربیت بدنی

8. علی برنجکار                     نماینده مدیران مقطع دبیرستان

9. محمود نیایی                     نماینده مدیران مقطع راهنمایی

10. غلامحسین عابد               نماینده مدیران مقطع ابتدایی

11. رمضانعلی صادقی مقدم   نماینده انجمن و اولیاء و مربیان

12. سید اکبر زیبایی             نماینده انجمن اولیاء و مربیان

13. طاهره صادقی                نماینده انجمن اولیاء و مربیان

14. حاجعلی زادیوسف         رابط شورا

 

 

  بزرگداشت هفته جمعيت هلال احمر و روز صليب سرخ جهاني

به مناسبت بزرگداشت هفته جمعيت هلال احمر و روز صليب سرخ جهاني طبق برنامه ريزيها و كلاسهاي آموزش امداد و نجات ويژه دانش آموزان كه از چندين ماه پيش در محل دبيرستان دكتر
مهرك فرجي برگزار گرديده بود


 

« باسمه تعالي »

 

بزرگداشت هفته جمعيت هلال احمر و روز صليب سرخ جهاني

 

 

به مناسبت بزرگداشت هفته جمعيت هلال احمر و روز صليب سرخ جهاني طبق برنامه ريزيها و كلاسهاي آموزش امداد و نجات ويژه دانش آموزان كه از چندين ماه پيش در محل دبيرستان دكتر مهرك فرجي برگزار گرديده بود ،‌ ساعت 30/9 صبح روز چهارشنبه مورخ 22/2/89 مانور بزرگ آمادگي در برابر زلزله ، با حضور دكتر شريعتي رئيس جمعيت هلال احمر ، دكتر محمدي مدير عامل ، عبدا... زاده معاونت امداد و نجات ، سيد فخرالدين حسيني بخشدار منطقه ، سيد حسين دريابكي معاون پرورشي و تربيت بدني اداره آموزش و پرورش ، عده اي از كاركنان اين اداره ، مديريت و پرسنل آموزشگاه در محل دبيرستان دكتر مهرك فرجي برگزار گرديد. اين مانور طي هماهنگي با شهرداري ، آتش نشاني و هلال احمر منطقه ، جهت استفاده از ماشين آتش نشاني ، آمبولانس ، چادر امداد و ... اجرا گرديد ، با موفقيت خاتمه يافت.

 

همايش پيشگيري از سوء مصرف مواد مخدر در منطقه خمام

به منظور گسترش آموزش و توانمندسازي دانش آموزان در مواجهه با آسيب هاي اجتماعي و مواد مخدر ، همايشي در تاريخ 20/2/89 در محل كانون شهيد حق شناس خمام برگزار گرديد.


 

« باسمه تعالي »

 

همايش پيشگيري از سوء مصرف مواد مخدر در منطقه خمام

 

 

به منظور گسترش آموزش و توانمندسازي دانش آموزان در مواجهه با آسيب هاي اجتماعي و مواد مخدر ، همايشي در تاريخ 20/2/89 در محل كانون شهيد حق شناس خمام برگزار گرديد.

در اين همايش ، دانش آموزان دبيرستان استقلال به همراه مدير آموزشگاه و عده اي از كارشناسان اداره آموزش و پرورش حضور داشتند. ابتدا كارشناس سلامت و پيشگيري اداره در خصوص اهداف همايش مطالبي را ارائه نمود . سپس دكتر ربطي در خصوص بيماريهاي نوپديد و پيشگيري از اعتياد جوانان و بالا بردن مهارتهاي زندگي ، خصوصاً مهارتهاي نه گفتن ، آموزش هاي لازم را به دانش آموزان ارائه نمود كه در پايان بعد از پرسش و پاسخ به تعدادي از دانش آموزان جوايزي اهداء گرديد.

 

 

در مراسم آغاز این طرح ها آیت الله رسولی محلاتی ، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن و تابش رییس بنیاد مسکن کشور حضور داشتند . 210 مسکن مهر بخش خمام در زمینی به مساحت بیش از 18 هزار متر مربع و 406 مسکن مهر کیاشهر در زمینی به وسعت 4 هکتار ساخته می شود .

 به این واحد های مسکونی که با زیربنای 75 مترمربع ساخته می شوند 200 میلیون ریال تسهیلات تعلق گرفته است . همچنین در مراسمی که امروز در زیباکنار رشت برگزار شد 3 هزار و650 جلد سند مالکیت روستایی به روستاییان شهرستان رشت واگذار شد. 

بیست و هشت هزارمین خانه روستایی گیلان که با تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن های روستایی ، مقاوم سازی و بهسازی شده است در روستای خشک اسطلخ رشت افتتاح شد.

هم ساخت 40 واحد مسکونی در رشت آغاز می شود . این واحدهای مسکونی با زیربنای 70 تا 75 متر مربع در4 طبقه و در زمینی به مساحت یک هزار و 723 متر مربع ساخته می شوند .
 




:: بازدید از این مطلب : 817
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 15 / 4 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: